Advokatfirma Tofte DA

Advokatfirma Tofta DA er sørlandets største advokatfirma, med 18 advokater. Tofte har blandt annet bred erfaring innen bygg- og entrepriserett og har god kapasitet til å håndtere små og store oppdrag. I tillegg har Tofte betydelig kompetanse innenfor tilgrensede fagområder som plan- og bygningsrett, offentlige anskaffelser, eiendomsutvikling, samt skatt og avgift. Byggmesterforeningen og Tofte har på denne bakgrunn inngått en samarbeidsavtale for å kunne tilby foreninges medlemmer effektiv og kompetent juridisk bistand innenfor de fagområder som berørermedlemmenes virksomhet. Som en del av avtalen vil advokatene i Tofte tilby en kort innledende veiledning på telefon ("help-desk funksjon") uten kostnad for medlemmene. Ved behov og dersom medlemmet ønsker videre oppfølging, vil oppdraget bli registrert og fakturert i henhold til Toftes alminnelige oppdragsvilkår. Tofte vil også tilby jevnlig kurs i regi av Byggmesterforeningen som en del av avtalen.

Følgende advokater tilknyttet entreprisegruppen i Tofte vil håndtere avtalen med Byggmesterforeningen:

Andreas Dale: 905 51 988
Kjell Fredvik: 916 13 501
Sven Farbrot: 971 51 390
Erik Eriksen: 911 51 644

Bekken & Strøm AS

Bekken & Strøm AS er en landsdekkende leverandør av arbeidstøy, verneutstyr, skotøy, profil- og fritidsklær. Vi har egen produksjon av arbeidsklær og har lang erfaring i bransjen.

Avdelingen i Kristiansand holder til på Rige, nærmere bestemt Rigetjønnveien 12. Her har vi stor butikk og mange godbiter på lager. Vi trykker logo på tøyet mens du venter!

Vårt mål er å levere kvalitet og service til konkurransedyktige priser. Gjennom avtalen som er gjort med Kristiansand Byggmesterforening er dere som medlemsbedrift sikret meget gode vilkår på alt av personlig verneutstyr, arbeidstøy, sko, og profil-/fritidsklær.

Våre medarbeidere har lang erfaring, betydelig produktkunnskap og et sterkt ønske om at du som kunde skal trives hos oss!

Vi holder også kurs/opplæring på personlig verneutstyr.

Gode støttespillere med kvalitetsprodukter og tjenester

Kristiansand Byggmesterforening - Kronprinsensgate 14 - 4614 Kristiansand S - Telefon 38 02 26 00