Gode støttespillere med kvalitetsprodukter og tjenester

Avfall Sør Bedrift

Vi leverer renovasjons-tjenester til virksomheter innen privat og offentlig næringsliv. Vi har et mottak i Sørlandsparken og et på Mjåvann industri-område. Vi tilbyr inn-samling av avfall gjennom beholder- og container-løsninger og mottak og innsamling av farlig avfall, risikoavfall og papir til makulering. Hugging og avsetning av treavfall.

Optimera

Optimera er Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med 95 utsalgssteder, 2000 ansatte og nærmere 7 milliarder i omsetning.

Virksomheten innbefatter Optimera Proff, Optimera Handel, Optimera Byggsystemer og kjedene Montér og Trend.

CarlzenFritzøe

Etter mangeårig medlemskap i Byggmakker, har Carlsen Fritzøe nå etablert seg som en egen selvstendig norskeid byggevarekjede med 13 byggevarehus i fem fylker, tilrettelagt for både det profesjonelle og private marked.

Vi er den lokale byggevarespesialisten.

Rockwool

Konsernet ROCKWOOL er verdens ledende leverandør av produkter og løsninger basert på steinull. Konsernet er også blant verdens ledende isolasjons-produsenter.

ROCKWOOL steinull fremstilles med basis i den vulkanske bergarten diabas. Sammen med kalkstein og koks smeltes det hele i en stor kupolovn ved ca 1500 ºC.

Total Kontroll

Total Kontroll AS bistår bedrifter innen bygg- og anleggsbransjen med alt innen kvalitetssikring og lovpålagte krav og har kunder over hele Norge.

For medlemsbedriftene av Kristiansand Byggmester-forening betyr avtalen at de på en enkel måte skal kunne få profesjonelle og rimelige tjenester som legger til rette for at medlemmene kan levere tjenester av høy kvalitet.

Kristiansand Byggmesterforening - Kronprinsensgate 14 - 4614 Kristiansand S - Telefon 38 02 26 00